“Ik vind het leuk dat je hier

veel andere kinderen ontmoet”

Onze school

Onze school is genoemd naar een groep kunstenaars in Groningen met de naam 'de Ploeg'. Deze groep hield, net als wij, van een praktische aanpak. We kijken niet naar wat er niet kan, maar vooral naar wat er wél kan.

Bovendien kwamen die kunstenaars uit verschillende hoeken bij elkaar en maakten zij vooral schilderijen met stevige kleuren in uiteenlopende stijlen. Die kleur, die waaier aan stijlen en mensen, dat kenmerkt ook onze school. Alle kinderen zijn bij ons welkom. Je ziet dan ook diverse groepen leerlingen in onze klassen.

Kortom: De Ploeg geeft kleur aan je leven!

Veel leesplezier!